Plus Forum E-handelsforumet Marknadsföring Ändring i sökresultatet i Google

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #95221
    Richie72
    Deltagare

    Är det någon annan än jag som märkt av en skillnad i Googles sökresultat? Jag har åkt ner 3 platser och det svider kan jag säga.

    #116489
    Kocken
    Deltagare

    Har inte märkt något speciellt. Men ser att du skriver i en annan tråd om att din butik är extrem långsam just nu. Sånt påverkar numera sökresultaten.

    #116490
    Plastskivor
    Deltagare

    Jag hittar väldigt lite allmän info om stödstrumpor på din sajt. För sånt så länkar du till Wiki och nån annan extern sajt. Borde väl vara bättre att plocka in sånt i ditt eget content. Är det inte många som har såna strumpor vid löpning och annan idrott? Verkar ju vara helt förbisett hos dej.

    (kan f.ö. nämna att när jag sprang Sthlm Marathon på 3:23 så hade jag inga strumpor alls)

    #116497
    patrik1972
    Deltagare

    Jag trodde också att jag hade dimpat i sökresultatet på google, tills jag märkte att jag kollade på google.co.uk :)

    #116533
    ducedo
    Deltagare

    Testa din placering i google med gserp.se är ett bra verktyg för att kontrollera placeringarna.

    #116575
    1CRU
    Deltagare

    @Richie72 12515 wrote:

    Är det någon annan än jag som märkt av en skillnad i Googles sökresultat? Jag har åkt ner 3 platser och det svider kan jag säga.

    Jag tror att du har åkt ner pga textalks uppdatering som de gjorde förra veckan.
    Jag har själv det problemet just nu, vi har legat 1 och 2 på massor av våra sökord i flera månader men nu finns vi knapt med alls och detta har skett efter textalks uppdatering.
    Min sait har också varit väldigt slö plus att bilder har försvunnit och kan inte längre visas.

    Ps: Jag är väldigt glad över att ha hittat detta forum ni har gett mig svar på många frågor som jag undrat över.

    #116624
    hanna79
    Deltagare

    Google sökresultatet har dippat för alla nyligen verkar det som…

    #116629
    Richie72
    Deltagare

    @ducedo 12566 wrote:

    Testa din placering i google med gserp.se är ett bra verktyg för att kontrollera placeringarna.

    Tack för länken. Jag är tillbaks som nummer 2.

    @1CRU 12613 wrote:

    Jag tror att du har åkt ner pga textalks uppdatering som de gjorde förra veckan.
    Jag har själv det problemet just nu, vi har legat 1 och 2 på massor av våra sökord i flera månader men nu finns vi knapt med alls och detta har skett efter textalks uppdatering.

    Kul med en till Textalk användare på forumet, vad heter din butik?

    #116630
    1CRU
    Deltagare

    @Richie72 12674 wrote:

    Tack för länken. Jag är tillbaks som nummer 2.

    Kul med en till Textalk användare på forumet, vad heter din butik?

    Hej

    Vår butik heter 1 Cru Vin & Antique

    Vi har både en fyskisk butik och hela sortimentet ute i
    webshoppen.

    Vi bygger vinkällare och säljer alla vintillbehören.
    Mitt koncept är att bara gå på kvalite framför kvantitet därför är vårt sortiment till 85 % bestående av produkter som man bara kan hitta hos oss. Det har blivit ett litet mecca för den riktiga “vin-nörden”.

    Jag vill inte skriva mer “reklam” om oss nu när jag äntligen
    har hittat ett bra forum.

    Men om någon har frågor går det bra att kasta iväg ett
    email till info@1cru.se

    PS: Då webshoppen har funnits i 3 år och det är jag som gör allt blir man lätt hemmablind, så om ni har några synpunkter om den får ni gärna höra av er.

    Mvh

    Helen

    #117033

    @hanna79 12669 wrote:

    Google sökresultatet har dippat för alla nyligen verkar det som…

    blir jag sjukt levlad nu eller är detta på riktigt? :)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 16 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.