Forumsvar skapade
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2013 kl. 09:16 #165001
Annica
DeltagareHej,
Vi har Askås och tycker att de är suveräna och tycker du att service och support är viktiga så har du hittat rättDet enda som de missar ibland är att informera om nya saker man kan använda i butiken, men de jobbar på detta och har blivit bättre. Så lycka till.
Annica29 mars, 2013 kl. 20:30 #162210Annica
DeltagareGlad Påsk alla därute och hoppas att solen skiner i helgen!
8 september, 2012 kl. 13:03 #151742Annica
DeltagareEtt tips är att börja anställningen med en provanställning pÃ¥ säg 6 mÃ¥nader och att ni kan utvärdera ifall allt fungerar. Det är inte lätt att säga upp personal om det inte fungerar…när man har en tillsvidareanställning. Enligt lagen sÃ¥ kan ni inte säga upp personen och sedan anställa nÃ¥gon annan inom ett Ã¥r efter uppsägningen. LÃ¥t säga att den nyanställde är jättebra i 2-4 veckor, sedan börjar problemen med slarv eller ngt annat som inte passar dig. Du bestämmer dig för att detta funkar inte och du säger upp personen och tänker att du ska anställa nÃ¥gon annan bättre. Men se det gÃ¥r inte, för den enda grunden du kan säga upp personen med är att det är arbetsbrist i företaget. Om du sen vill anställa nÃ¥gon annan, för tydligen finns ju behovet av personal i företaget dÃ¥ du ska anställa nu, sÃ¥ har din tidigare personal som du sagt upp Ã¥teranställnings skydd i ett Ã¥r. SÃ¥ med andra ord är du skyldig att Ã¥teranställa den ”opassande” personalen igen…Men med en provanställning pÃ¥ 3-6 mÃ¥nader, sÃ¥ är det lättare, min uppfattning om läget iallafall
Lycka till!
Annica4 september, 2012 kl. 06:52 #151398Annica
DeltagareMycket snygg kartong! Jag kan inte se att du glömt nÃ¥got…vad fÃ¥r du betala för en sÃ¥dan kartong och vilken kvantitet ligger det pÃ¥? Vart beställer du?
17 juli, 2012 kl. 19:37 #148878Annica
DeltagareVi har Askås och är mycket, mycket nöjda med att vi valt detta till vår butik. Har tidigare haft e-butiks plattform. Askås har allt och mer därtill som vi behövde i vår butik och det som inte fanns löste vi ihop med Askås. Supporten är helt suverän att svara på alla konstiga frågor man har
19 april, 2012 kl. 06:26 #143052Annica
DeltagareTack för det bloggus, det var bra att jag hade fel:)
15 april, 2012 kl. 15:31 #142438Annica
DeltagareHar gjort en liten test av detta på några högskole studenter som läser till medieproducenter och de gillar inte erbjudanden i kassan, då man lätt fattar det som om man har dessa varor i kundvagnen/varukorgen. Kunder förstår inte att detta är erbjudanden utan reagerar med känslan av att man gjort något fel och en del hoppar nog ur.
20 mars, 2012 kl. 07:52 #139816Annica
DeltagareVi är också mycket intresserade av att testa detta! Så räkna med oss
15 mars, 2012 kl. 18:33 #139435Annica
DeltagareVill inte vara sämre, 10% rabatt på hela sortimentet i vår butik till alla medlemmar i forumet som har butik i sin signatur.
Skicka PM för rabatt kod14 mars, 2012 kl. 20:51 #139063Annica
DeltagareVi ligger på ca 1,2 miljoner i varulager nu men det svänger lite med årstiderna.
-
FörfattareInlägg