Forumsvar skapade

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    flinga100
    Deltagare

Tack – sÃ¥ gulligt av er att svara! :)

Jag har nog bestämt mig för att bredda mig till en verksamhet till. Det blir spännande.

flinga100
    Deltagare

Tack för lästipset – det var verkligen läsvärt. :)

flinga100
    Deltagare

Tusen tack för era svar!

Jo, det är klart att det är olika beroende pÃ¥ marknad. Men för en riskavert (jag vet, det är helt fel om man satsar pÃ¥ egen verksamhet…) person som jag, är det bra att fÃ¥ nÃ¥gra slags riktmärken för vad det KAN innebära.

Jag läste om en artikel (har inte hittat själva artikeln än) där författaren menade att det är omöjligt att smyga igÃ¥ng en verksamhet och fÃ¥ den att fungera. Eftersom jag inte har läst själva artikeln vet jag inte varför tyvärr ;) men det hade annars varit mitt ideal – smÃ¥ investeringar i början och lÃ¥ngsam tillväxt. Eller – helst snabb tillväxt förstÃ¥s.

flinga100
    Deltagare

Fin!

Hur mycket får du ge för dem?

Själv har jag köpt in ett gäng hakklappar till bebisar (säljer amningskläder).

flinga100
    Deltagare

Hej!

Jag har importerat frÃ¥n Kina och känner verkligen igen det här med att de gärna skriver en lägre kostnad än den verkliga. Trots att jag bett dem skriva det verkligen värdet… SÃ¥ dÃ¥ är det bara att ta och fylla i ett enhetsdokument för att betala den Ã¥terstÃ¥ende summan till Tullverket. Det tar rätt lÃ¥ng tid, men efter ett tag kommer en inbetalningsavi frÃ¥n dem. :)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)