Ja, någon full kanariefågel var det inte, men kanske till nästa kampanj
Nej, jag ville inte att tråden skulle vara någon reklamtråd så jag lämnade själva inlägget utanför. Det var en alla hjärtans dag- kampanj.
Tack så mycket för tipsen och för att du gav en hint om resultatet var bra eller dåligt. Ska ta till mig tipsen och kika närmare på det!