Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 21 till 30 (av 359 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #172800
    Tian
    Medlem

    En bra idé med reklamblad i brevlådor & lappar på bra ställen!
    Vi har gjort så!
    Ja, det har gett mycket!

    Klart många människor hellre kikar-mobil är ser lappar, men det finns mååånga som fortfarande ser lappar / affischer / pappersreklam och dessa når man ju inte på annat sätt…

    Vidare är många sätt bra. Ju fler desto bättre dristar jag mig till att säga.

    “Fler än en till bättre pris” är en bra deal. Då kan snålisar gå samman och VIPS – så har man spridit lite mer marknadsföring (eller låtit folk sprida den åt sig!) när man ändå är igång.

    Lågt pris kan absolut initialt kallas “introduktionspris” och gälla under närstående tidsperiod.
    Samarbete med väl vald butik ( låda/inbox ) för knivslipning är ju en fin idé!

    Det är ju väldigt miljövänligt att slipa gamla – älskade favoritknivar, istället för att köpa nya dessutom…

    #172518
    Tian
    Medlem

    Inga kvitton på betalningar går att printa ut från postsystemet mellan 20131227 och 20140109….
    “Internt serverfel 500”

    #172222
    Tian
    Medlem

    Precis så jag tänkte!
    Blev så förvånad av frågan ens.

    Vederbörande tänkte kanske förlovningsring, namnring, namnsmycken, namnbrickor – eller något.

    #169995
    Tian
    Medlem

    Nu ligger betalningsmöjligheterna på Skicka Direkt nere.

    #169881
    Tian
    Medlem

    Spot-on, Kocken!
    Tänkte samma, att smidigt för betalningsinlösenföretagen!
    Ett bra sätt för dem att peka på med hela handen och sedan komma med lösningen, till en kostnad, såklart…

    #118554
    Tian
    Medlem

    Sällar mig i hyllningen!! Hurra, Hurra, Hurra!

    #168563
    Tian
    Medlem

    Och DÄR gick tjänsten ner igen.

    #168476
    Tian
    Medlem

    Upptäckte det precis själv…
    Jag skickade ett mail till “ansvarig för posten digital kundtjänst” och till en kontakt på kundtjänst / Affärsrådgivning jag fattat förtroende för.

    Mail är bra, eftersom man inte alltid har tid att sitta i telefonkö för att rapportera att deras tjänst är ickefungerande.
    Sedan är det lättare att ha dokumenterat än ett vanligt telefonsamtal till kundtjänst.
    (Jodå, vi har ringt vid ett flertal tillfällen och då har de stått helt ovetande om att tjänsten ligger nere..)

    #168225
    Tian
    Medlem

    Nu har det fungerat fint då jag behövt använda skicka-direkt, faktiskt under en längre tid. Men idag ligger det nere igen.
    Nästan glömt hur besviken man blir…

    #167220
    Tian
    Medlem

    Lägg pengarna på SEO istället.
    Vem använder “eniro” nuförtiden?… ;)

Visar 10 inlägg - 21 till 30 (av 359 totalt)