E-handlare i drömsamarbete med stor butikskedja

Aim high, dream big.

Butikskedjan Gina Tricot, som nyligen öppnade e-handel i Kina, fortsätter nu sina e-handelssatsningar. Tillsammans med den prisade e-handlaren Aim’n har man tagit fram "en exklusivt designad sportkollektion".

LÄS ÄVEN: Gina Tricot öppnar e-handel i Kina

Annons

Den nya kollektionen som alltså är designad för Gina Tricots kunder kommer att släppas den 10:e januari.

- Att vi har fått möjlighet att designa en kollektion tillsammans med Gina Tricot är mer än vad vi någonsin vågat drömma om! Det bevisar ännu en gång att inga drömmar är för stora och hur viktigt det är att våga tro på sig själv, säger medgrundaren Tekla Acs i ett pressmeddelande, och tillägger:

- Samarbetet känns klockrent då båda varumärkena står för girl power, glädje, självsäkerhet och mode.

LÄS ÄVEN: Tekla Acs på Aim'n tog hem Årets kvinnliga stjärnskott

"En perfect match"

Den nya träningskollektionen med namnet "aim’n ❤ Gina Tricot" kommer att finnas tillgänglig online och i utvalda butiker hos Gina Tricot samt hos aim’n.

- Vi vill fortsätta överraska våra kunder och västsvenska träningsmärket aim’n känns som en perfect match för vår målgrupp. Sunda ideal, härlig tjejpepp och trendstarkt sortiment. 100 procent för tjejer, av tjejer. Träningskollektionen är supersnygg och tillsammans med Tekla och Helen från aim’n har vi lyckats fånga ett starkt girl power-uttryck med en superschysst look, säger Anna Appelqvist, Brand Director på Gina Tricot.

LÄS ÄVEN: Aim'n siktade högt - nådde 30 miljoner efter tre års e-handel

Annons
Annons