Plus Forum E-handelsforumet E-handelsplattformar Bäst ehandelsplattform 2014

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 49 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #177891
    snartehandlare
    Deltagare

    @andm 81582 wrote:

    Kör mina butiker i open source. Du får betala ett företag mellan 10 till 20 papp men då får du också en unik design med alla lösningar du kan tänkas behöva. Dom pengarna har du ju tillbaka på några dagar om du har vettiga produkter och kan din SEO.

    Och det bästa av allt! Du slipper alla dryga månadskostnader!

    Allt annat än open source är inte värt pengarna tycker jag, förstår inte att folk sitter och betalar tusentals kronor per månad till företag när man kan köpa loss sina butiker för några tusenlappar och få dom mycket bättre både med design och funktioner!

    Bara att kolla på alla dom stora, dessa köper loss sina butiker och använder sig av open source!

    Vilken open source lösning kör ni på, eller menar ni helt egenbyggd? 10-20k är inte så farligt så länge man får egen design och allt man vill ha. :)

    Gillar inte hyrlösningar heller, hittar dock inget alternativ heller. :/

    #177892
    snartehandlare
    Deltagare

    @Runns.se 81053 wrote:

    Samma här, har suttit länge och testat olika saker eftersom jag tänkte att magento kunde vara intressant men det är så stor skillnad från textalk och andra system jag kollat på att det är inte att tänka på…

    Ja, testade magento idag igen. Sjukt rörigt! Men har du hittat något som du verkligen fått dille för? :)

    #177894
    Runns.se
    Deltagare

    @snartehandlare 82056 wrote:

    Ja, testade magento idag igen. Sjukt rörigt! Men har du hittat något som du verkligen fått dille för? :)

    Har haft dåligt med tid, har skickat ut mail till lite olika plattformar för att få hjälp med flytt från textalk men det är dåligt intresse. Är ju svårt att få över allt så det är mer intresse av en helt ny kund.

    #177895
    snartehandlare
    Deltagare

    @Runns.se 82059 wrote:

    Har haft dåligt med tid, har skickat ut mail till lite olika plattformar för att få hjälp med flytt från textalk men det är dåligt intresse. Är ju svårt att få över allt så det är mer intresse av en helt ny kund.

    Jag förstår. Ja det är en himla huvudvärk. Sedan måste den även vara mobilanpassad.

    Funderar på att gå med en responsiv design istället för separat tema för mobila användare.

    #177896
    Joel B
    Deltagare

    @Runns.se 82059 wrote:

    Har haft dåligt med tid, har skickat ut mail till lite olika plattformar för att få hjälp med flytt från textalk men det är dåligt intresse. Är ju svårt att få över allt så det är mer intresse av en helt ny kund.

    Du är varmt välkommen att ta kontakt med oss på Prestaworks :)

    #177897
    Runns.se
    Deltagare

    @snartehandlare 82060 wrote:

    Jag förstår. Ja det är en himla huvudvärk. Sedan måste den även vara mobilanpassad.

    Funderar på att gå med en responsiv design istället för separat tema för mobila användare.

    Ja, Textalk har en mall men den är långt ifrån färdig ännu och uppdateringarna som ska komma finns inget datum när de ska släppas så det dröjer minst ett halvår till.

    #177899
    david71
    Deltagare

    Jag har precis börjat använda Prestashop och är mycket nöjd! Verkar vara ett underskattat system här?

    #177900
    Anton A
    Deltagare

    Kör Prestashop hostat hos Oderland.
    Riktigt nöjd med Prestashop som plattform!

    #177901
    Joel B
    Deltagare

    @david71 82064 wrote:

    Jag har precis börjat använda Prestashop och är mycket nöjd! Verkar vara ett underskattat system här?

    Det tror jag inte, att PrestaShop skulle vara underskattat alltså. :-)

    Tittar man Ehandelsindex är PrestaShop nummer två efter Magento som största Open Source-plattformen i Sverige.

    #177902
    david71
    Deltagare

    @Joel B 82066 wrote:

    Det tror jag inte, att PrestaShop skulle vara underskattat alltså. :-)

    Tittar man Ehandelsindex är PrestaShop nummer två efter Magento som största Open Source-plattformen i Sverige.

    Ah ok, jag syftade främst här på forumet, det känns som andra plattformar nämns oftare i den här typen av trådar. :)

Visar 10 inlägg - 31 till 40 (av 49 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.