Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Nordic eCommerce Summit 2013

Visar 9 inlägg - 41 till 49 (av 49 totalt)
  • Författare
    Rikard
    Deltagare

@Prix 63169 wrote:

McDonalds :D Du hittar närmaste restaurang på deras hemsida. ;)

Lyxigt. Så får det bli.

jenpal
    Deltagare

Hej,
    Jag har försökt kika igenom era kommentarer innan jag tänkte boka in mig på detta spännande event. Dan, blev det någon rabatt för oss e-handlare här på e-handel.se?
    mvh Jenny:)

Dan
    Deltagare

Ja,

Rabattkod finns här:

Erbjudande för medlemmar på Ehandel.se

@jenpal 64124 wrote:

Hej,
    Jag har försökt kika igenom era kommentarer innan jag tänkte boka in mig på detta spännande event. Dan, blev det någon rabatt för oss e-handlare här på e-handel.se?
    mvh Jenny:)

jenpal
    Deltagare

Tack snälla, Dan!
    Jag tänkte försöka åka på detta eventet, har aldrig varit på något tidigare, men det här känns spännande och intressant. /J

Prix
    Deltagare

Är frukansvärt nöjd med att jag till slut valde att stanna hemma pÃ¥ grund av tidsbrist. Detta beroende pÃ¥ att jag trÃ¥kigt nog är sjuk… Har därför legat i sängen hela dagen och tittat pÃ¥ Live-sändningarna, riktigt bra gjort av E-handel.se:s team. Det är e-handlarporr pÃ¥ hög nivÃ¥!

FredrikGust
    Deltagare

Mycket trevligt att man kan se det hela live via datorn, fantastiskt av ehandel.se för att det sänds live och NES-arrangörerna för att låta oss ta del av det. Dessvärre är dagarna fulla av möten och det blir bara 5-10 minuters lyssnande av vad som sägs ibland när man skulle vilja sitta klistrad framför datorn.

BjornAndersson
    Deltagare

Går det att se sändningarna i efterhand eller är det bara live som gäller?

Rikard
    Deltagare

De kommer att läggas upp på NEK:s hemsida när de är redigerade.

DavidWigg
    Deltagare
    rikard;65519 wrote:
    de kommer att läggas upp på nek:s hemsida när de är redigerade.

+1!

:) :) :)

Visar 9 inlägg - 41 till 49 (av 49 totalt)
  • Du mÃ¥ste vara inloggad för att svara pÃ¥ detta ämne.