Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel save the date e-handelsdagarna 2014

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 34 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #172630
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Jag inser att jag inte ens komemr ha tid att kolla kalendern veckan innan dessa dagar därför behöver jag en personlig påminnare, så det är tur att sådana finns :):D

    #173821
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Och nu har vi släppt de första talarna som en försmak av vad som komma skall och biljetterna…..http://www.e-handelsdagarna.se/

    #174061
    Oddity
    Deltagare

    Undrar om man äntligen ska få fingret ur och åka från Borås hela vägen till Sundsvall. För mig borde det väl vara obligatoriskt eftersom jag är en gammal Matforsbo? :)

    #174069
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Det tycker jag absolut du ska göra

    #175467
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Ville bara tipsa om att just nu har vi boka tidigt rabatt veckan ut. Det är få anmälda i år hitills så nu vill det till att anmälningarna börjar strömma in snart annars blir det inget alls, så med andra ord vet ni att ni ska komma anmäl er!

    Sista anmälningsdag är den 14 Augusti, och i år kommer vi inte att ta emot efteranmälningar som vi gjort tidigare eftersom hotellet säger nej

    #173889
    Vulcanoboy
    Medlem

    Kommer oxå från Borås blir lite sugen på att dra dit.

    #173890
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Tycker absolut att ni ska komma

    #175729
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Bump sista anmälningsdag är nästa torsdag så nu får ni skynda er på att anmäla om ni ska komma

    #175730
    Krus
    Deltagare

    Visst blir man sugen, en tripp upp till metropolen (och hemstaden) Sundsvall är aldrig fel, nu samlat med e-handels eliten i Sverige. Kan det bli bättre?!

    #175732
    GregerA
    Deltagare

    I’ll be there … :)

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 34 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.