Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel save the date e-handelsdagarna 2014

Visar 10 inlägg - 21 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #175737
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @GregerA 78620 wrote:

    I’ll be there … :)

    Det ser vi fram emot

    #175764
    FredrikGust
    Deltagare

    Jag har förberett en jättefin dragning om hur man kan jobba smartare med PIM (Product Information Management) och att samköra information med flera system för att tex optimera förtjänsten med klickbaserad annonsering på prisjämförelsesidor. Om någon inte tittat på detta tycker jag ni snabbt anmäler er och kommer för att lyssna på mig och de andra talarna.

    #175892
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Tråkigt nog måste jag meddela att vi ställer in på grund av för få anmälda ehandlare. Vi hade det antal personer vi behövde för att kunna köra men när de anmälda var 1 ehandlare på 4 leverantörer så går det ändå inte att göra ett bra event tyvärr så då valde vi att ställa in. Sorgligt men sant.

    #175893
    danielandersson
    Deltagare

    Väldigt tråkigt att höra :-/

    Någon idé om varför så få ehandlare har tid & pengar?

    #175894
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    Ingen aning, jag har slutat spekulera, kanske har antalet handlare minskat totalt, kanske finns inget behov av att träffas, kanske har vi varit dåliga på att göra reklam för eventet. Ni som är handlare får gärna svara på varför just ni inte anmälde dig. Rent generellt så kan man väl säga att kikar man på forum och andra kanaler så är många ehandlare mindre aktiva även i dessa kanaler numer, så överhuvudtaget verkar engagemanget att göra saker utanför sin egen verksamhet minskat överlag.

    #175895
    danielandersson
    Deltagare

    Barn, sämre tider, mer fokus och mindre tid (duh).

    #175896
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @danielandersson 78822 wrote:

    Barn, sämre tider, mer fokus och mindre tid (duh).

    men alla borde inte fått barn i alla fall :D:D:D

    #175897
    danielandersson
    Deltagare

    @Kodmyran 78823 wrote:

    men alla borde inte fått barn i alla fall :D:D:D

    Heh, nej, men din mening faktiskt “Ni som är handlare får gärna svara på varför just ni inte anmälde dig” ;)

    #175898
    Kocken
    Deltagare

    För vår del ligger det fel i tid, skulle passat bättre i oktober eller maj. Synd att ni fick ställa in, vi har varit en gång och de var grymt inspirerande!

    #175899
    Katrin Lundgren
    Deltagare

    @danielandersson 78824 wrote:

    Heh, nej, men din mening faktiskt “Ni som är handlare får gärna svara på varför just ni inte anmälde dig” ;)

    Jag menade den nog mer till andra, dig visste jag ju varför, mustarn ;)

Visar 10 inlägg - 21 till 30 (av 34 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.