Plus Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel save the date e-handelsdagarna 2014

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #175900
    argit
    Deltagare

    Jag som hänger här lite sporadiskt – Jag kan bara säga att jag inte visste att den ägde rum, och inte intressant i mitt tycke. Jag gillar idén och engagemanget i sig!

    #175945
    Lastbryggan
    Deltagare

    @Kodmyran 78821 wrote:

    Ni som är handlare får gärna svara på varför just ni inte anmälde dig.

    För mig handlar “det som vanligt” om att jag har en av årets viktigaste leverantörsmässor och landar i Göteborg dagen före e-handelsdagarna. Rent teoretiskt skulle man väl kunna hinna flyga upp timmarna efter man landat men efter tre dagar på mässa vill man inget hellre än att åka hem.

    Jag skulle gärna komma upp igen då jag inte varit med sedan första gången, men de två senaste åren ligger det som sagt fel i tiden för mig.

    #175946
    jonathanb
    Deltagare

    Tråkigt, jag var med förra året för första gången och gillade upplägget med mycket konkreta tips och trevligt spa-mingel. Det finns flera ehandelskonferenser som satsar på multichannel, global expansion, success stories och annat som är inspirerande men inte så användbart för mindre handlare. Tror absolut det finns plats för en mer “hands on” konferens med fokus på de som omsätter typ 1-20mkr. Katrin, hoppas att ni känner att det finns möjlighet att satsa igen.

    #175950
    puttedge
    Deltagare

    Iår tänkte jag se till att få tid att komma upp. Men fick tyväer förhinder pga av annat inbokat hela den veckan.
    Sen så har jag 13h med bil till eventet vilken säkert kan påverka många med. Mycket tråkigt att det ej blir av.

    Skickas från min iPhone via Tapatalk

Visar 4 inlägg - 31 till 34 (av 34 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.