@Parvelito 41431 wrote:
Dåligt bemötande? Jag vet inte om det är så dåligt. Uppenbarligen har ju Skinza pratat med dem för ett halvår sedan, glömt bort det, och vill nu att Trustpilot skall stå för hans glömska. Jag tycker inte att han var särskilt otrevlig, jag hade säkert gjort likadant.
Syftet med en testperiod är att man vill prova tjänsten. Han ringde upp mig i november och erbjöd Trustpilot. Då inleddes en testperiod på 15 dagar. Dock så testade jag aldrig tjänsten.
Skulle inte ett företag som vill sälja erbjuda mig en ny testperiod då?
Är det konstigt att jag inte vill signa upp mig på 12 månader för en tjänst som jag inte provat?
Att de ska stå för min glömska; nej det ville jag inte. Jag ville att de skulle ge mig en ny testperiod så att jag ärligt kunde utvärdera tjänsten.
Tycker du att tonen han använde i texten var trevlig och säljande?
Tycker du att det är trevlig att skriva “Mvh” i slutet av ett mail då man försöker sälja något?
Tydligen så har vi olika syn på hur man som företag ska bete sig mot kund och vilken service man ska ge.