Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 54 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #150890
    Cha1
    Deltagare

    Vi använder också Texttalk. Det fungerar bra!

    #143566
    Cha1
    Deltagare

    @Cha1 42504 wrote:

    Hej Henrik,

    Vi har försökt att nå er vid olika tillfällen utan resultat, både till vår kontakt person och projektledare. Vi får heller inte konkreta återkopplingar via mail.
    Du kan väl be någon på kontoret att höra av sig till oss på Playman.se
    Det hade vi uppskattat!

    Hälsningar
    Chawan

    Tack för återkopplingen! Ser fram emot ett fortsatt grymt samarbete!

    Hälsningar
    Chawan

    #143500
    Cha1
    Deltagare

    @Henrik Zobal 42440 wrote:

    Hej

    Henrik Zobal heter jag och är VD på MediaAnalys.

    Alla åsikter är viktiga för oss, vilket vi uppskattar. Så tack för detta!

    Ett par kommentarer:

    Om det är så att någon befintlig kund inte upplever att de fått värde utav sin investering. Kontakta er dedikerade projektledare
    så skall vi tillsammans titta på en lösning. Uteblivna resultat kan bero på väldigt många saker – men vår ambition är naturligtvis precis som
    kundens att leverera ett bra resultat utefter den investering man gjort hos oss. Nöjda och återkommande kunder är otroligt viktigt för oss.

    Vi arbetar hårt med våra kundrelationer. Därav gör vi 4 gånger per år en kundundersökning som vi också redovisar öppet på vår hemia. Ni hittar den på
    NKI – Nöjd kund index – MediaAnalys

    Härigenom får vi kännedom om vad våra kunder tycker vi gör bra och vad vi kan förbättra.

    Slutligen vill jag påpeka att vi erbjuder 3 olika upplägg för sökmotoroptimering, beroende på vad man som kund är ute efter och hur mycket man har möjlighet att investera i sin marknadsföring:

    1, Fast kostnad per år beroende på antalet sökord och konkurrens.
    2, Fast kostnad utefter placering per dag på google. Tex betala bara för topp 10 på google eller betala bara för topp 5 på google, på utvalda sökord.
    3, Kostnad beroende på den faktiska försäljningen som uppstår i webbshoppen som är hänförlig till trafiken som kommer in genom sökmotoroptimeringen.

    Återigen, tack för era kommentarer.

    mvh Henrik Zobal
    henrik@mediaanalys.se

    Hej Henrik,

    Vi har försökt att nå er vid olika tillfällen utan resultat, både till vår kontakt person och projektledare. Vi får heller inte konkreta återkopplingar via mail.
    Du kan väl be någon på kontoret att höra av sig till oss på Playman.se
    Det hade vi uppskattat!

    Hälsningar
    Chawan

    #143242
    Cha1
    Deltagare

    @janne 42200 wrote:

    Drog ut statistik på vilken dag på månaden som var bäst. Trodde det var löning men icke, den 20e var den bästa dagen på månaden. Tror jag kollade detta 2 år bakåt.

    Intressant dag… :)

    #143228
    Cha1
    Deltagare

    @Joel 42191 wrote:

    Jag vill minnas att det var någon på forumet som hade jämfört dagsförsäljning mot väderdata under ett år.

    Hittar dock inte inlägget nu…

    Hade vart kul o få se det:) skicka gärna PM om du hittar den vid ett annat tillfälle:)

    #143220
    Cha1
    Deltagare

    @skinza.se 42113 wrote:

    denna: Skrivare Brother DCP-7055 : Svanstrms e-handel ?

    Tack för tipset. Ska titta lite närmare på den :)

    #143219
    Cha1
    Deltagare

    @Parvelito 42123 wrote:

    A och O när man köper skrivare är utskriftskostnaden. En bra (HP)skrivare kan utan vidare hålla för 50-100.000 utskrifter (vissa håller för ännu mer) och då är det stor skillnad på om tonern kostar 27 öre per utskrift eller 12 öre.

    Skall man ha en skrivare hemma där man på sin höjd skriver ut ett par hundra sidor om året fungerar små billiga skrivare med svindyr toner rätt så bra, men för företag där man kommer skriva ut många tusen sidor om året är de inte att tänka på.

    100.000 sidor gånger 15 öre i besparing på tonerkostnaden gör 15.000kr.

    Ja det är viktigt att inte det blir för höga merkostnader. Vad använder ni för skrivare?

    #143136
    Cha1
    Deltagare

    @Jimmy Öström 42091 wrote:

    Hej alla som älskar att prata med kunder i telefon:rolleyes:.

    Jag behöver lite råd.

    Vi håller på att kasta upp en mejlruta på första sidan där vårt snitt i svarstid kommer att finnas (till höger i kundtjänst rutan).

    Jag har tillfälligt tagit bort telefonnummer från första sidan för vi hinner kanske svara på 5% av alla samtal som rings och då hade jag som kund inte varit glad.

    Men vi ska ha upp “om oss” och “vanliga frågor och svar” eller vad det ska heta på hemsidan.

    Vi snittar just nu som det ser ut på strax över 2000 mejl i månaden varav vi svarar på ca 1000-1200 av dessa (dom andra behövs inte svaras på av olika anledningar).

    Men nu till mina frågor.

    1. Jag måste begränsa telefontiderna, idag har vi 09,00-16,00 och jag svara som sagt på max 5% på dessa.

    Ska man ha en telefontid varje dag fast begränsat eller två dagar i veckan eller ska jag helt ta bort telefonen?

    Jag kan kasta ut telefonen imorgon ska ni veta, telefonen tar så otroligt mycket tid och kan vi inte svara mer än vi gör så känns det som den kan kastas ut.

    2. Ska vi ha adresserna till vårt lager och kontor på hemsidan, jag har tex. kontoret hemma och vill såklart inte ha kunder hit…

    Personligen vill jag svara så mycket i telefonen, kundärenden kan avslutas så mycket snabbare genom telefon än mail. Men visst vid ditt fall blir det ju lite knepigt eftersom du inte hinner svara!

    #143125
    Cha1
    Deltagare

    @patrik1972 37215 wrote:

    Det är väl det som är tanken, men också hoppas på merförsäljning. Hur gick det för dig?

    Hur mycket ökning fick du i besökare i procent?

    Hur gick det? Blev det någon deal med Lets Deal?

    #143072
    Cha1
    Deltagare

    @Joel 41878 wrote:

    Vilket det alltid gör till och från gör här i Gävle 😡

    Ja, ju längre upp man kommer desto sämre blir Tele2….

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 54 totalt)