Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #172701
    Elversson
    Deltagare

    Okej, då var jag inte helt fel ute då!

    Kan säga att det blev ett minst sagt knepigt samtal då jag bestämde mig för att inte svara “Ja” på nån fråga när jag fattade att det var samma gäng. Han måste trott att jag var urdålig på engelska med tanke på att jag stakade mig och tvekade vid varje svar :) Men då vet jag hur jag ska tackla dom framöver, tack så mycket!

    #160122
    Elversson
    Deltagare

    @kluster 60996 wrote:

    nån som beställt hem en chip&pin läsare ?

    Skickade iväg en order ca 30 min efter att releasen dök upp på facebook. Så jag hann på en iaf :) Ska bli spännande att testa.

    Jag har inte upplevt något orosmoment hos mina kunder med den “gamla” läsaren, tvärtemot har de flesta kunderna tyckt att det vart roligt att få signera på telefonen. Men jag kan tänka mig att det upplevs som seriösare och framförallt går det nog snabbare med den nya läsaren.

    #158677
    Elversson
    Deltagare

    Bumpar upp önskelistan och lägger till en önskan från mitt håll.

    Jag har valt att aktivera funktionen som gör det möjligt för kunderna att kommentera och betygsätta varorna. För att se kundernas betyg och kommentarer måste jag sitta och gå igenom vara för vara när jag letar efter kunders utlåtande.

    Det vore kanon om det fanns en avdelning i admin som gjorde att jag kunde se en lista över kommentarer kunden gjort och givetvis vilka varor som kommaterats.

    #158465
    Elversson
    Deltagare

    Nej jag ringde inte DHL först, jag vände mig till er istället. Föredrar forum då det kan hjälpa andra med liknande problem i framtiden =)

    Tack för svaren! Dom sökvägarna verkar fungera kanonbra.

    #157711
    Elversson
    Deltagare

    Tack för svaren!

    ServicePoint COD lät som något att kika upp!

    Men eftersom kunderna fortfarande väljer PF (nästan) oavsett hur hög avgiften är så verkar det enligt mig tyda på att kunderna litar väldigt mycket på just PF.

    Finns det då inte risk att man tappar en del kunder om just PF inte finns som alternativ i kassan?

    #156856
    Elversson
    Deltagare

    Okej, okej. Tack för alla svaren!

    #151369
    Elversson
    Deltagare

    Skummade igenom den här tråden i våras och la den på minne, nu har det blivit aktuellt att fixa några stenskott på passaten så det blev nyss en liten order. Fungerade smidigt och bra, lättnavigerat och snabbt.

    5 tummar upp för siten, nu håller jag tummarna för att det lilla lackjobbet blir bra med =)

    #147593
    Elversson
    Deltagare

    @Magnus Bråth 46990 wrote:

    Det är svårt att ge ett rakt svar på en sån här sak utan att göra en djupare studie eftersom det kan finnas så många olika anledningar. Det allra första jag kontrollerar är om det gjorts någon uppdatering på sajten som kan skada positionerna. I ett sånt här läge kan det också hända att du haft länkar som den som gjorde SEO’n ordnat som helt enkelt försvunnit när du sagt upp avtalet.

    Jag har vid ett tidigare tillfälle gjort en checklista om filter och straff som kan vara värt att titta på: Är min sida straffad av Google? | Sökmotorkonsult.se

    Riktigt bra länk, tack för den!

    Efter att ha diskuterat med en vän samt läst igenom texten under din länk så pekar allt på det sk. “tidshindret”. Jag ser att du tagit upp detta tidshinder men det står ingen riktig lösning på det. Kan jag hitta en eller flera lösningar nånstans på sidan?

    #146860
    Elversson
    Deltagare

    Rob: Tackar, åtgärdas under veckan!

    DavidWigg: Noterat och åtgärdat =)

    #146857
    Elversson
    Deltagare

    Nånting måste det väl finnas att förbättra? =)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 15 totalt)