Royal Mail har nu svarat att paketet är upphittat och på väg tillbaks till mig.
Jag kontaktade dem via mailformulär på deras hemsida, och fick tämligen snabbt ett trevlig och informativt mailsvar tillbaks.
Önskar Posten kunde lära sig lite av dem.
Posten (eller dess ” samarbetspartner?) i Storbrittanien har nyligen slarvat bort ett Rek.brev för oss.
Kundtjänst säger att vi får själva kontakta Royal mail.
Ärendet är INTE avslutat, men posten skyller ifrån sig och vill såklart helst inte alls stå till tjänst…
Hejja, Anton!
De två första avsnitten ger mersmak!
Jag hör gärna:
Anitha Schulman (.se)
Madeleine Böhnke ( Skoglund Reklam )
Charlotte Wormbs ( Svenska Inredningsbolaget)
Anya Wallin ( Domoda )
Alexander Stutterheim (.se)
Charlote da Silva ( Salgado)
Varubrev kommer direkt i postlådan om de inte är tillräckligt stora.
Då tappar man ju spårbarheten, anser jag.
Eller – så får man göra tvärtemot miljötänket – och packa i såpass stora förpackningar så att de ändå hamnar på postutlämningsstället och kunden ändå får hämta med sitt kollinummer. Men det känns ju jättedumt…