Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 331 till 340 (av 359 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #133357
    Tian
    Medlem

    Vi säljer ett par, tre presentkort i månaden. Många fler vid högtider, såsom mors&farsdag, alla-hjärtan, bröllopstider & Jul.
    Men så är vi ju en väldigt nischad / personlig “present”butik också…

    Kunden väljer, antingen via post, eller bifogat att själv skriva ut. Givetvis numrerade och med giltighetstid.
    Jag sköter allt manuellt.

    #132893
    Tian
    Medlem

    Bugar ner till knäna för fina tips!

    #132767
    Tian
    Medlem

    Jag har!
    [IMG]http://3.bp.blogspot.com/-HkXdR3YTLvI/Tu-PSR_oD0I/AAAAAAAACTw/bN_ciTGLQM8/s300/Varum%25C3%25A4rket%2BPRV%2BMindre.JPG[/IMG]

    #132405
    Tian
    Medlem

    Tack, Per!

    #132182
    Tian
    Medlem

    ;o) Jag ser ingen annan alls om gjort någon “egenreklam”!
    Men tips om vart lösningen kan finnas, däremot.

    gurra, jag hoppas du finner vad du söker.
    Gratislösningar (kostar-“bara”-egentid-lösningar) kan ju vara ett alternativ, särskilt om du tycker det är kul att bygga-själv!

    Jag försöker lära mig det tänket själv.

    #132084
    Tian
    Medlem

    Kolla på http://www.webbia.se om du inte vill göra en egen, typ OpenCart.

    #130448
    Tian
    Medlem

    Vi ligger över fg.år. En liten bit. Märkbar bit, dock.
    Fortsätter det såhär får sömnen ligga på is till 2012. ;-)

    Inte julskyltat alls ännu. Tänker advent – inte förr.

    #130444
    Tian
    Medlem

    Ingen prutar hos mig.
    Jo, EN har frågat, men jag förklarade varför vår prissättning var som den är.

    #129789
    Tian
    Medlem

    lunarmys;
    Jag tänker “att få betalt för det” är väl jämnställt med att hjälpa till att se till att de sköter sig bättre i framtiden.

    “Att tala om” tror jag inte särskilt mycket på, bättre med faktiska/ registrerade reklamationer.

    Som anställd ( jag tänker din post.kontakt, säljaren.. ) kanske man lätt glömmer bort att föra klagomålen vidare, och vips – tycker posten att de sköter sig alldeles utmärkt och fortsätter i gamla banor istället för att tvingas utreda och förbättra sig.

    Men, nåja, jag skall inte strida för min åsikt mer.
    Jag vet ju inte heller vart reklamationerna man gör på postens hemsida tar vägen.
    Kanske far de raka vägen genom det svarta hålet i cyberrymden?
    ;o)

    #129770
    Tian
    Medlem

    Viktigt att göra reklamationer på posten.se för alla “fel” de gör.
    Annars tror de ju att de gör ett bra jobb.
    Även om man inte kan få ersättning för annat än rekommenderade försändelser kan man ju göra en reklamation om “vykortet” inte kommer fram.

Visar 10 inlägg - 331 till 340 (av 359 totalt)