ANNONS
Charlotte Nordén, VD för Cellbes, med gamla kataloger från 1964,1975 och 1981 (Cellbes.se)

70-åriga e-handeln avslöjar hemligheten: "Har i princip skapat ett nytt företag"

I år firar Cellbes 70 år, och resan från postorderföretag till en modern e-handelsaktör har varit både lång och spännande. Genom att förbli trogen sitt arv men samtidigt vara lyhörd för marknadens förändringar har företaget lyckats förbli relevant för både gamla och nya kunder.

Från en början med endast japansk lakansväv i sortimentet har Cellbes vuxit till att erbjuda ett brett urval av damkläder och accessoarer i olika storlekar och stilar.

Idag ska vi, tillsammans med vd:n Charlotte Nordén, dyka ner i Cellbes historia och prata om hur företaget har anpassat sig till en förändrad marknad, vilka utmaningar som har mötts och framtida planer för fortsatt expansion.

ANNONS
ANNONS
Izabella Borowska
izabella@ehandel.se