I Detaljhandelspoddens höstsäsong Retail26 möter vi Linn Rundgren, som beskriver resan frĂĄn Babyshop och livet som entreprenör – till rollen som investerare pĂĄ Bucky Studios. Tillväxten 2026 finns hos de som lyckas bygga starka varumärken, som vĂĄgar välja bort, och som inte är rädda för att ställa dumma frĂĄgor. Vi pratar ocksĂĄ om AI:s roll i effektivisering, hur tät uppföljning ger handlingskraft – och vad som egentligen ligger bakom lönsam tillväxt.Â
InnehĂĄll:
01:00 Lång kö för att få vara en del av Bucky Studios
05:00 Babyshop blev snabbt en internationell aktör
11:00 Entreprenörskapets lärdomar viktiga i rollen som investerare
15:00 Leoni – det senaste förvärvet
19:00 Varumärkesbyggande är det viktigaste
23:00 KA YO – ett bra exempel på tydlig brand identity
28:00 Börja med kända brands medan du bygger ditt eget varumärke
33:00 AI effektiviserar många processer men löser inte allt
36:00 Tät uppföljning avgörande för att kunna agera snabbt
43:00 Lönsam tillväxt är nyckeln till långsiktig framgång
Om Retail 26
I den nya säsongen av Detaljhandelspodden ställer Jonas, Magnus och Nic frågan: Vad krävs för att vinna 2026?
Tillsammans med några av handelns tyngsta beslutsfattare och skarpaste experter tecknar de bilden av nästa års detaljhandelslandskap.
Från geopolitik och inflation till AI, retail media och internationell expansion – här får du analyserna som hjälper dig att navigera rätt. Lyssna på experterna som guidar dig genom nya möjligheter, tillväxtområden och de lagar och regler du behöver ha koll på.
Välkommen till Retail 26 – handeln i en ny verklighet!
Om Detaljhandelspodden:
Detaljhandelspodden drivs av retailprofilerna Jonas Arnberg, Magnus Ohlsson och Nic Staeger
Kontakta oss gärna: jonas@detaljhandelspodden.se