Madden Analytics och BrightCom samarbetar och släpper ny extension till Business Central

I linje med BrightComs inriktning på ”Best of Breed” är en ny integration släppt på Microsoft Appsources till Business Central. En standardiserad integration till Madden Analytics som vässar prognostisering och inköp tillsammans med affärssystemet Business Central. 

Madden Analytics erbjuder en kraftfull, molnbaserad analysplattform som stöder varumärken och återförsäljare inom e-handel och detaljhandel. Den hjälper dem att fatta mer strategiska beslut om försäljning, inköp och lagerhantering, vilket minskar risken för att produkter tar slut eller att överproduktion sker. Detta är inte bara fördelaktigt för din vinst, utan även för vårt vackra klot.

Användare av Business Central har nu enkel tillgång till historisk data, artikelinformation, lagersaldon, försäljningsdata och inköpsorder från Madden Analytics. De kan också smidigt överföra inköpsorderförslag direkt till Business Central. Denna integrationslösning är både enkel att implementera med plug-and-play-funktionen och anpassningsbar för att möta specifika kundbehov.

Flera etablerade e-handelsföretag, inklusive Aimn, CHIMI och Twistshake, har redan börjat dra nytta av dessa tjänster.

Artikeln fortsätter här