Vi vill bygga mer än bara kundrelationer, vi vill skapa meningsfulla upplevelser i vårt community, säger Annelie Söderberg, Head of Commercial på Cervera.
Lanseringen av communityt är ett tydligt steg i Cerveras satsning på att stärka sin digitala närvaro och omnikanalstrategi – ett arbete som har drivits av Annelie Söderberg sedan hon tillträdde som e-handelschef i januari.
När hennes rekrytering offentliggjordes framhölls uppdraget att utveckla e-handeln och skapa en sömlös kundresa. Den nyligen introducerade gamifieringen av kundklubben verkar alltså vara en del av det uppdraget.
LÄS ÄVEN: Nu ska Cervera satsa på e-handel - hon får uppdraget
Genom att lyssna på våra kunder och följa deras engagemang kan vi utveckla en mer personlig och skräddarsydd kundupplevelse – både online och i butik, säger Annelie Söderberg.
Den nya communityn lanserades den här veckan och är tillgänglig för alla Cerveras kunder via "Mina Sidor" på Cervera.se.