Search
Close this search box.
ANNONS

Chiquelle förbereder inför global expansion: "Ett av de första stegen"

Stefano Crozzoli, vd på Pulsen Retail, och Pouya Boland, vd på Chiquelle.
Izabella Borowska
izabella@influens.se

Dela artikeln:

"Förberett för att kunna växa ännu snabbare".

ANNONS

Modeföretaget Chiquelle fortsätter att satsa på teknisk utveckling. Under den senaste tiden har bolaget både lanserat en ny hemsida och en färsk AR-app. Och nu är det även dags för "ett nytt strategiskt partnerskap".

LÄS ÄVEN: Succé för Chiquelles nya AR-app – ”Hedrade och glada”

Chiquelle går ihop med byrån Pulsen Retail och byter därmed sitt affärssystem till Harmoney, som idag bland annat används av Nelly, Bubbleroom, Cellbes och Hööks.

Modeaktören fortsätter att sträva efter sitt mål om att expandera globalt under 2020. Det nya affärsystemet kommer att automatisera processerna för lager, inköp, logistik och betalsystem för att hjälpa Chiquelle att hantera order från konsumenter över hela världen.

Vi har den senaste tiden fokuserat på vår tekniska och operationella infrastruktur samt förberett för att kunna växa ännu snabbare under 2020, säger Pouya Boland, vd på Chiquelle, i ett pressmeddelande.

Pulsen är ett av de första stegen i en rad andra stora beslut och investeringar för vår framtida tillväxt och roadmap.

Dela artikeln: