Cocopanda: ”Räknar med att krossa förra årets försäljning”

"Kommer att testa många nya koncept".

Som så många vet vid det här laget äger Singles Day rum den 11 november varje år. Men det här året var skönhetssajten Cocopanda en av dem som smygstartade sin kampanj redan under helgen och satsade på en Singles Weekend istället.

LÄS ÄVEN: Nu smäller det – Sverige är redo för Singles Day

Annons
Annons

Nu är nästa säljfest är på ingång, och Cocopanda fortsätter med sin kampanj-entusiasm. I år satsar företaget på att förlänga erbjudandet ytterligare.

Vi kommer definitivt att satsa på Black Week i alla butiker och sajter på alla marknader, berättar Lene Johansen, marknadschef på Cocopanda och Blivakker, för vår systersajt Ehandel.com.

Vi vet att konkurrensen kommer att vara stor i år, därför vill vi inte avslöja för mycket och berätta exakt vad vi ska erbjuda. Men det som är säkert är att vi har en hel del spännande grejer planerade och kommer att testa många nya koncept i år.

Vad har ni för mål i år? 

Eftersom Black Week ligger närmare julen i år tror vi att fler kommer att fynda julklappar just under den veckan, säger Lene Johansen och avslutar:

Vi har inte satt en konkret målsiffra i år, men räknar med att vi kommer att krossa förra årets försäljning.

Annons

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!