E-handlaren lanserar ny sajt – ”saknats en innovativ butik”

"Nu tar vi ett steg framåt".

Den svenska hälsokostbutiken på nätet, Bodystore.com har genomgått en ordentlig renovering. Nu lanserar man nämligen en helt ny version av sin webbutik och utökar utbudet rejält.

Vi tycker att det har saknats en innovativ hälsobutik på nätet, som är inspirerande och har ett bra utbud, bra priser och snyggt gränssnitt. Genom vår re-lansering hoppas vi fylla den luckan, säger Rickard Åstrand, ansvarig för Bodystore, i ett pressmeddelande.

Annons

Den nya sajten ska erbjuda lättare navigering för kunderna, men också möjliggöra för företaget att bättre kommunicera ut "inspiration och kunskap". Dessutom har man lagt in en redogörelse för alla märkningar som produkterna kan ha och vad dessa betyder.

Under 20 års tid har vi arbetat med att leverera hälsoprodukter till hela Sveriges befolkning. Tillsammans med våra kunder har vi byggt en av Sveriges största hälsobutiker på nätet. Nu tar vi ett steg framåt för att stärka upplevelsen av att handla våra produkter på nätet, säger Rickard Åstrand.

Bodystore är en del i Health and Sports Nutrition Group HSNG AB, som i sin tur tillhör Orkla-koncernen.

Annons

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!