Search
Close this search box.
ANNONS

En annorlunda E-handelskampanj

En annorlunda E-handelskampanj
Julius Gunnilstam
julius@ehandel.se

Dela artikeln:

ANNONS

Webbutiken Cyberphoto, som fรถrra รฅret vann Prisjakts utmรคrkelse Bรคsta kundservice, har startat en kampanj vid namn Fiesta. Istรคllet fรถr en vanlig och trรฅkig kampanj som exempelvis Kรถp 2 betala fรถr 1, eller Cykel pรฅ kรถpet, sรฅ har fotobutiken bestรคmt sig fรถr att vanligt inte รคr nรฅgot fรถr dem. De vill stรฅ ut, vilket inte รคr en dum idรฉ pรฅ nรคtet. Dรคrfรถr har de bรถrjat erbjuda en ร…sna pรฅ kรถpet nรคr du t.ex. bestรคller en digitalkamera eller iPad.

Som tur รคr skickas inte รฅsnan hem till dig utan det รคr en kampanj i samarbete med ActionAid och รฅsnan skickas till fattiga kvinnor i Ghana. En annorlunda synvinkel pรฅ kampanjer, och vรคlgรถrenhet, som vi absolut gillar.

โ€“ I vรฅr bransch ordnas mรฅnga kampanjer och jag tror att vi har sett det mesta. I รฅr ville vi skapa nรฅgot helt annorlunda. Vi รคr glada fรถr att vi har mรถjlighet att gรถra nรฅgot fรถr att hjรคlpa andra och vi tror att mรฅnga av vรฅra kunder ocksรฅ vill stรถdja en god sak, sรคger Cyberphotos fรถrsรคljningschef Tobias Lehtinen.

Nรคr vi รคndรฅ diskuterar Cyberphoto sรฅg vi att de har lagt upp en nedrรคkning till nรคsta leverans uppe i hรถgra hรถrnet pรฅ sidan. ร„r det nรฅgon som sett en liknande rรคknare pรฅ andra sidor? Det kรคnns modigt av dem att jobba sรฅ hรฅrt mot klockan.

Kรคlla (dagenshandel)

Dela artikeln: