En ny nätbutik ifrån Blondinbella

Sveriges bloggdrottning Blondinbella har idag öppnat en ny webbutik. Den heter Bellashop och det är en nätbutik som säljer en produkt per dag. Detta skall vara en produkt som Blondinbella själv valt ut och som kommer finnas till försäljning i ett dygn.

Detta koncept med lockkampanjer där man försöker driva kunderna till köp är ganska trendigt just nu och inte oväntat hoppar Blondinbella på detta tåg med Bellashop. Hon har även tidigare experimenterat med detta koncept i butiken Bellme som nu verkar ha transformerats till Bellashop.

Annons

Isabella Löwengrip, som hon egentligen heter, skriver följande på sin blogg:

"Idag öppnade Bellashop.se, det är min webbutik där jag kommer att lägga upp mina absoluta favoritprodukter! En vara i 24 timmar innan den byts ut. Om ni minns Bellme så vet ni hur det fungerar. Jag är ju en skönhetsnörd så de tillsammans med mina favoritsmycken och inredning kommer att finnas på sidan.

Idag har jag ett kit med produkter från Weleda. Det är verkligen en av mina favoritmärken när det gäller hudvård, egentligen mest för att man blir så fruktansvärt len och mjuk av produkterna (jag är jämt så torr) men även för att serien faktiskt är ekologisk och inte innehåller några parabener. Dessutom doftar de underbart!"

Enligt ett pressmeddelande är målgruppen kvinnor 18-35 år. Webshopen kommer dock inte endast satsa på skönhet vilket t.ex. Bellme gjorde om vi inte minns fel. Produktkategorierna som kommer dyka upp är skönhet, teknik, inredning, accessoarer och ”EGO-produkter”.

Varje dag verkar även få sin egen inriktning som idag då det tydligen är "Skönhetsmåndag". Ni finner den nya webbutiken här.

Källa: press,
blondinbella

Annons