- Nyheter
- | 28 januari, 2022
“Inte längre enbart Facebook som gäller”.
Nytt år, nya möjligheter. Vi på Ehandel vände oss nyligen till en rad marknadsföringsexperter för att ta tempen på onlinemarknadsföringen inför 2022. Vilka kanaler är bäst att lägga sina pengar i och finns det några spännande nykomlingar som skakat om marknaden?
Det visar sig att vissa saker är business as usual medan andra faktiskt har ändrats den senaste tiden. Häng med för att få veta lite mer om var du bäst lägger dina hårt intjänade slantar för att få bäst utväxling i e-handeln.
Michael Wahlgren, grundare av byrån Pineberry, och Magnus Äng, grundare av byrån TopVisible, delger här sina förutsägelser för detta året.
Har Google fått en utmanare?
Nästan där
Bli medlem eller logga in för att komma vidare.
Ehandel Plus är kostnadsfritt och ger dig som medlem exklusivt innehåll, rabatter på bland annat utbildningar, tjänster och event. Du kan också utforska all kunskap i vårt diskussionsforum tillsammans med andra e-handlare i branschen.