Så valde Skapamer sin nya plattform: “Ingen hemlighet vad jag brinner för”

Ska sätta kunden i centrum. 

Aller Media storsatsar på e-handel, och i går kunde vi berätta att det ena av företagets två e-handelsföretag omsatte 107 miljoner kronor under det senaste verksamhetsåret. Det handlar om Skapamer, som har haft en fin tillväxt i samband med pandemin. 

LÄS ÄVEN: Skapamer slog 100 miljoner – nya vd:n: “Extremt nöjda”

Nu är siktet inställt på fortsatt tillväxt och för att nå dit man vill – en dubblad omsättning de kommande åren – har man bestämt sig för att byta plattform. 

Vi har nått en platå med vår nuvarande plattform och för att nå nästa nivå måste vi skala upp, säger Skapamers vd Rasmus Jung Demse. 

Nästan där!

Bli medlem eller logga in för att komma vidare.

Ehandel Plus är kostnadsfritt och ger dig som medlem exklusivt innehåll och rabatter på utbildningar, tjänster och event.

Logga in:

Bli medlem (Kostnadsfritt!)

Picture of Johanna Allhorn
Johanna Allhorn
Chefredaktör

2 reaktioner på ”Så valde Skapamer sin nya plattform: “Ingen hemlighet vad jag brinner för””

  1. Pingback: Skapamer slog 100 miljoner - nya VD:n: "Extremt nöjda" - Ehandel.se

  2. Pingback: Stor e-handelsplattform intar Sverige och Norden - Ehandel.se

Lämna en kommentar