Sex trender som e-handlare kan förvänta sig under 2022

En massiv förändring kring kunddata, gamification på intåg och kunderna kräver hållbart.

Handeln har på grund av pandemin genomgått en av de största utmaningarna någonsin och än kan vi inte riktigt se ljuset i tunneln. Det är därför troligt att även 2022 kommer att bjuda på sina överraskningar och oväntade störningsmoment.

Trots detta tyder en uppdämd efterfrågan, kännbar restriktions-frustration och en allt högre vaccinationsgrad på en konsumentdriven comeback för retail-industrin under 2022 – så vilka trender, möjligheter och förändringar har retailers och e-handlare att vänta sig under det kommande året?

Här är sex trender jag ser framför mig under 2022:

Nästan där!

Bli medlem eller logga in för att komma vidare.

Ehandel Plus är kostnadsfritt och ger dig som medlem exklusivt innehåll och rabatter på utbildningar, tjänster och event.

Logga in:

Bli medlem (Kostnadsfritt!)

Jennie Gerum
Jennie Gerum
CMO på Voyado

Lämna en kommentar