Gina Tricot lanserar ny kategori: ”Knyter ihop helheten”

"Kan äntligen avslöja".

Modekedjan Gina Tricot lanserar en helt ny kategori; Gina Home. Företaget kommer att erbjuda egendesignade inredningsdetaljer och andra produkter för hemmet, som bland annat påslakanset, filtar, vaser och coffee table books.

LÄS ÄVEN: Gina Tricot lämnar jättemarknad: ”Situationen är ohållbar”

Annons

Nu kan vi äntligen avslöja att vi framåt kommer kunna erbjuda våra kunder ett modernt home-sortiment både online och i utvalda butiker, då vi vet att vår målgrupp är väldigt intresserad av inredning, säger Karin Westas, Marknads- och varumärkeschef på Gina Tricot, i ett pressmeddelande.

Det knyter ihop helheten för vårt omnitänk men också för vårt lifestyle-koncept där kunden kan inspireras och shoppa de senaste nyheterna inom både klädmode och heminredning i ett köp, det bästa av två designvärldar.

Inredningskategorin kommer att lanseras den 17 september och kommer att finnas tillgänglig online samt i utvalda butiker.

Annons

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!