Här är företaget som revolutionerar returer

Vill ni boosta era resultat genom att optimera returhanteringen? Då kan Inretrn – en heltäckande returplattform – hjälpa er med att minimera strulet och maximera resultaten.

Hur bra produkter ni än säljer så kommer det alltid finnas kunder som vill returnera eller reklamera. En kostsam och kritisk process där företag riskerar att förlora kunder som blir missnöjda med hur returen hanterats.

Men returhantering behöver inte alls vara krånglig. Inretrn – tidigare Easycom – har utvecklat ett ultimat sätt för att hantera kundreturer. “Hemligheten” ligger i bolagets tekniska lösning.

Här är detaljerna som gör att Inretrns lösning sticker ut:

  • Den allra senaste tekniken
    Avancerade algoritmer i Inretrns system minimiserar friktionen i hanteringen, minskar ledtiderna, och ger både kunder och företag en problemfri upplevelse.
  • Skräddarsydda lösningar för alla behov
    Eftersom Inretrns plattform är anpassningsbart kan varje enskild e-handlare utforma det efter sin affär. På så sätt minskar komplexiteten i returhanteringen ytterligare.

Så kan ni anpassa Inretrn efter just era behov

  • Fokus på hållbarhet
    Genom att minimera klimatavtrycket som returer orsakar bidrar Inretrns lösning till en grönare och mer hållbar planet.

Läs mer om hur Inretrns lösning gynnar hela planeten

Flera kunder – som Stadium, Svenskt Tenn, Nordic Nest, Fjällräven med flera – har redan upplevt hur effektivt Inretrns plattform är.

Sedan Stadium inledde sitt samarbete med Inretrn har deras kostnader och tidsåtgång för returer minskat nästan 50 procent. De har också fått enorma insikter kring sina returprocesser. Företaget Nordic Nest har i sin tur kapat ledtiderna vid returer med hälften och sparat in 7000 timmars arbetstid per år på köpet.

Vill ni också boosta er affär och få nöjdare kunder med Inretrn? Läs mer här!