ANNONS

Här är Kenzas nya varumärke - går in i skönhetsbranschen: "Jobbat på det i två år"

Kenza (Foto Rapunzelofsweden)
ANNONS

I början av 2021 gick Kenzas modevarumärke IvyRevel, som hon startade år 2012, i konkurs. Sedan dess har har hon inte pratat så mycket mer om eventuella entreprenörsdrömmar, men nu har hon avslöjat sin nya satsning.

Snart kommer vi att lansera vårt nya varumärke The Every. Jag kommer inte att avslöja så mycket om det ännu, men det är något som jag och min man Aleks har jobbat på i över två år, säger Kenza i en uppdatering på Instagram.

Det nya varumärket "The Every Official" har en Instagram-profil med över 5000 följare i skrivande stund. Bolaget bildades formellt i april och är registrerat på Kenzas man Aleks Subosic.

Enligt Bolagsverket ska företaget "bedriva tillverkning samt försäljning av konsumentartiklar såsom hudvård och hårartiklar via postorder samt internethandel". Den nya satsningen kommer alltså inte att handla om mode den här gången, men ta en plats i skönhetsbranschen.

Jag var gravid första gången när vi fick den här idén i vårt badrum - det är en liten hint, säger Kenza och avslutar med:

Vi är så glada över att snart kunna berätta mer om detta och lansera varumärket.

Izabella Borowska
izabella@ehandel.se