H&M tar in svensk e-handlare – ska sälja deras produkter globalt

"Känns både smickrande och roligt".

Posteraktören Kunskapstavlan.se lanserades under sommaren 2016. Idag har företaget öppnat upp sina portar för den globala marknaden och finns representerat hos flera återförsäljare online som offline.

LÄS ÄVEN: Kunskapstavlan.se: ”I Japan vill de ha allting på svenska”

Annons
Annons

Nu fortsätter företaget att växa och meddelar att de har signat ett samarbete med H&M Home.

Vi är i en spännande tillväxtfas just nu i och med lanseringen av vår internationella hemsida tidigare under hösten. Att vi dessutom kan räkna H&M Home som en återförsäljare av våra engelska tavlor känns både smickrande och roligt, säger grundarna Jennie B Lindfors och Agneta Norlin, i ett pressmeddelande.

Senare under hösten kommer utvalda verk från Kunskapstavlan att finnas till försäljning hos kedjans heminredningsavdelning, i utvalda konceptbutiker i Europa samt i H&M:s globala e-handel.

Kunskapstavlan kombinerar det bästa av två världar, heminredning och lärande. Vi är övertygade om att deras produkter kommer att tas väl emot av våra kunder eftersom dessa posters blir ett naturligt inslag i våra butiker vars syfte är att inspirera kunden till att skapa ett personligt hem och stärker vårt erbjudande som fullkonceptsbutik, säger Camilla Henriksson, kommunikations- och marknadschef för H&M Home.

Annons

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!