Hon ska ta hand om NetOnNets kunder – “fantastiskt fin“

"Ett väldigt starkt utgångsläge".

Hemelektronikjätten Netonnet meddelar nu att man stärker upp kring kundupplevelsen. Omniaktören har nämligen lockat till sig Hanna Gåverud som blir ny CRM-chef på bolaget.

Jag är jätteglad att vi har lyckats rekrytera en så kompetent och driven CRM-chef som Hanna Gåverud, säger Sofie Struwe, CCO för Netonnet.

Annons

Hanna Gåverud kommer närmast från rollen som Head of CX och CRM på Newport Collection. Hon har även 13 års erfarenhet från Stadium. Hannas uppgift blir nu bland annat att utveckla Netonnets kundklubb Klubbhyllan.

Klubbhyllan är en fantastiskt fin kundklubb och vi har ett väldigt starkt utgångsläge för att ta den till nästa nivå. Jag ser mycket fram emot att tillsammans med övriga CRM-teamet fortsätta det viktiga arbetet med att utveckla erbjudandet och öka kundernas upplevda värde, säger Hanna Gåverud.

Hon tillträdde sin nya tjänst i slutet av november i år.

Annons