Inbjudan: e-handelns flytande framtid

Två årtionden in i det nya årtusendet utvecklas e-handeln snabbt. Är du redo att anpassa din marknadsföringsstrategi? Den 1 september samlar Channable en grupp ledande experter för att ta en titt på de hetaste ämnena inom digital marknadsföring, idag och under de kommande åren.

Ta en kort paus från vardagen, brygg en god kopp kaffe och luta dig tillbaka med årets utgåva av The Impact Cube.

The Impact Cube 2022 hålls online och samlar talare från ledande företag för att diskutera e-handelns hetaste ämnen, såsom ”social commerce”, detaljhandelns framtid, digital omvandling, personalisering, integritet och mer.

Vad kan du förvänta dig av årets evenemang?

Du kan streama evenemanget LIVE den 1 september 2022 (kl. 15.00) för att träffa branschens ledare, få insikter, idéer och de senaste trenderna inom allt som rör e-handeln. Dessutom får du chansen att utforska de mest innovativa sätten att arbeta med digital marknadsföring just nu. Evenemanget förväntas vara i två till tre timmar.

Varför bör du delta?

Tekniken omvandlar hela e-handelsupplevelsen. Samtidigt önskar sig konsumenterna en mer ”flytande” shoppingupplevelse. De vill slippa informationsglapp och få en enad upplevelse när de handlar, med minskad friktion mellan olika shoppingkanaler.

Vi presenterar årets tema: flytande e-handel.

Men vad innebär det att skapa en mer ”flytande” e-handel? Genom att skapa en upplevelse som är konsekvent vid varje steg av kundresan kan annonsörer engagera kunderna på ett mer personligt sätt för att leverera utvald information som är sammanhängande, vid rätt tillfälle, i rätt kanal, för rätt person.

Låt oss samlas för att kläcka idéer, lösa problem och få en förståelse för marknadens dynamik just nu.

  • Lär dig av branschens ledande tänkare
  • Få de senaste insikterna, bästa praxis och information om e-handelns framtid
  • Utforska interaktiva presentationer och nästa generationens föreläsningar om hur du marknadsför dina produkter på ett nytt sätt i ett föränderligt och konkurrenskraftigt landskap

Vem är evenemanget för?

Vill du ta reda på hur du blir bättre på marknadsföring och e-handel, samtidigt som du anammar konceptet ”flytande” e-handel? Vill du lära dig allt detta utan att ens behöva gå hemifrån? Om svaret är JA passar det exklusiva evenemanget perfekt.

Därtill inkluderar evenemanget information och ämnen som är relevanta för alla som arbetar inom e-handel.

Vilka är talarna?

Vi har en noggrant utvald panel och dagordning för att erbjuda dig chansen att lyssna på ledande röster inom e-handel. Talarna är:

  1. John Lin, China Tech-talare, om detaljhandelns framtid
  2. Jim Stolze, teknikentreprenör, om artificiell vs. mänsklig intelligens, nätets ”metaverse” och automatisering
  3. Robert Smit, produktchef på Channable, om databaserad e-handelstillväxt
  4. Aida Oghabi, Global Marketing Lead på Google, om bristen på tålamod hos e-handelskunder och hur annonser kan anpassas

Låter det intressant?

Registrera dig GRATIS och följ med på intressanta föreläsningar och interaktiva presentationer.

Registrera dig nu!