Kända influencern lanserar babykläder på nätet

"Så himla roligt projekt".

Den kända influencern, bloggaren och e-handelsprofilen, Kenza Zouiten Subosic har samarbetat med Kuling och tagit fram en kollektion babykläder, som kommer att säljas exklusivt på Babyshop.se, AlexandAlexa.com och i Babyshop Store.

För Kuling är plaggens funktion högsta prioritet, men även designen spelar en viktig roll. Med Kuling x Kenza presenterar vi en kollektion som består av plagg i färger, mönster och med detaljer som speglar Kenzas personlighet och stil, säger Katarina Irenius, kreativt ansvarig på Kuling, i ett pressmeddelande.

Annons

Kollektionen kommer att släppas i två delar och innehåller 28 olika plagg. Den första delen består av ytterplagg och ett set babykläder i bambu. Den andra delen är en badkollektion, som släpps senare i vår.

Jag började jobba med kollektionen när jag var gravid med min son Nikola – mitt första barn. Jag målade upp en bild av honom och vår vardag ihop, och det var det som inspirerade mig. Alla som jobbar med Kuling är riktiga proffs på barnkläder, och har sett till att varje plagg blivit perfekt. Jag är så tacksam över chansen att göra det här, det har verkligen varit ett så himla roligt projekt, säger Kenza.

Annons

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!