Kedjan bjuder företag på gratis annonser: ”Tror på att vara bjussig”

Vill att fler hjälps åt i kristider.

I en osäker tid börjar allt fler initiativ dyka upp för att hjälpa företag att dämpa fallet. Nu har Indiska lanserat en kampanj där man erbjuder företag att annonsera i kedjans kanaler.

Ensam har aldrig varit starkast, vilket nu är tydligare än någonsin. Vi behöver gå samman för att ta oss igenom den här krisen, och det är nu! Därför erbjuder vi på Indiska, företag från alla krisdrabbade branscher chansen att annonsera gratis i våra kanaler, berättar man i ett pressmeddelande.

Annons

Men man gör det också med ett litet medskick. Annonseringen bör innehålla ett erbjudande, stort som smått.

Jag tror på att vara bjussig och har alltid gjort det. Kan vi i krissituationen som råder hjälpa företag som är i samma sits som vi själva är i, på minsta lilla sätt, så är det värt det. Vi hoppas att så många företag som möjligt hör av sig, stora som små, säger Karin Lindahl, vd på Indiska.

I samband med erbjudandet har man även sjösatt hashtagen #Theshowmustgoon som man vill att alla som kan vara med och stötta Sveriges företag ska använda sig av.

Annons

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!