Kjell & Company live med ny e-handel: ”Service i världsklass”

"Snabbare möta kunden".

Så sent som i mars meddelade elektronikkedjan Kjell & Company att de hade växlat upp till att ha en supersnabb e-handel.

LÄS ÄVEN: Ännu en e-handlare växlar upp till den hypersnabba webben

Annons
Annons

Redan då var den uttalade planen att satt påminna om hur det är att handla i kedjans fysiska butiker i e-handeln, och nu tar man ytterligare steg mot det målet.

Efter flera månaders utvecklingsarbete, tillsammans med Avensia, har Kjell & Company nylanserat sin webbutik. Det som har varit i centrum den här gången har varit shoppingen i företagets omnikanal.

Som först ut inom hemelektronik, lanserar vi nu en hypermodern kjell.com som vi ser är möjliggörare för att fortsatt leverera service i världsklass till våra kunder, säger Martin Knutson, CTO på Kjell & Company, i ett pressmeddelande.

Införandet av en ny plattform ger oss nya möjligheter att snabbare möta kunden med personligt anpassad kommunikation.

Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev E-handelsnytt?

Tack!