NÀr grundarna av nÀtbutikerna Dammtussen.se och MrDustbag.com nyligen breddade sin verksamhet med ortopediska sulor föll valet pÄ Tictail. Den franska sportkedjan Decathlon anvÀnder sig ocksÄ av plattformen i vÀntan pÄ att deras egenutvecklade lösning ska bli fÀrdig för lansering.
Och Àven om Decathlons Tictail-satsning inte lÀngre kan kallas för temporÀr, sÄ fungerar plattformen tydligen ocksÄ för den typen av butiker. NÀr Cheap Monday öppnade en virtuell pop up-butik gjordes det med hjÀlp Tictail, och det burgar verka kÀrlek banne mig.
Limited edition
Nu har Àven McDonalds flippat upp en e-handel med hjÀlp av den svenska e-handelslösningen. Den vÀlrenommerade hamburgerkedjan har inför sin sÄ icke sparsamt marknadsförda Skid-VM satsning, valt att sÀlja understÀllen som skidÄkarna stolt visar upp sig i.
I butiken BigMacShop.se kan alla som vill ha ett par hamburgerprydda lÄngkallingar köpa sig ett par för den runda summan av 495 kronor. UnderstÀllet Àr det enda som finns i butiken och det Àr enligt McDonalds limited edition, nÄgot som skvallrar om att butiken kan vara högst temporÀr.
KĂ€lla: MKSE.com