"Ett fint resultat kommer att ske under detta år".
Influencern Nanna Cebnér är kanske främst känd från podden "Älska oss", som hon driver tillsammans med branschkollegan Malin Gabrielsson. Men Nanna har även tre egna växande plattformar: Instagram med nära 14 000 följare, Youtube med över 1 000 prenumeranter samt en nystartad Tiktok-kanal.
Hon har profilerat sig inom mode- och mamma-kategorin, och är aktuell i flera varumärkessamarbeten. Bland annat med företag som Gina Tricot, Nakd, Arkaden Galleria och Goteborg.com.
Nu har Nanna Cebnér kommit till en punkt i sin karriär, där det var dags att starta ett eget aktiebolag. Och den första rapporten är nu summerad.
Första året 2022 har Nanna Cebnér endast jobbat och fakturerat från augusti till december, skriver hon i sin rapport.
Siffrorna avser därför endast fem månader. Under den perioden landade omsättningen på nära 280 000 kronor, samtidigt som rörelseresultatet uppgick till cirka 82 000 kronor.
2023 kommer att bli ett mycket bra och spännande år, många kommande jobb och massor av förfrågningar. Detta innebär att Nanna kommer att fakturera hela 2023, därav ser vi att ett fint resultat kommer att ske under detta år!