Nya möjligheter för e-handlare med outsourcad kundtjänstpersonal

Byt ut fasta kostnader mot högre flexibilitet och täckningsgrad

Höst- och vinterperioden är för många e-handlare den viktigaste tiden på året. Då ökar också trycket på kundtjänsten, och i sin tur behovet av kvalificerad personal. 

OnlineFactory är ett outsourcingbolag som hjälper flera av Sveriges största e-handlare med att sköta om sin kundtjänst. Våra kunder har oftast en egen kundtjänst där vi fungerar mer som ett kompletterande team som tar hand om 1st line support, udda arbetstider (kvällar och helger), nya språk och säsongstoppar.

Generellt sett tillsätter vi dedikerade agenter till varje kund för att hitta rätt person till rätt plats och vi arbetar uteslutande i våra kunders egna system. Vi är ingen telesvarstjänst utan vi är specialiserade på kvalificerad kundtjänst till svenska e-handelsbolag. Vi tror på specialisering men är alltid öppna för att finna en flexibel lösning som är anpassad för just era behov.

Vi har resurserna att tillsätta personal på alla nordiska och europeiska språk för att täcka kundtjänsten på de marknader där ni finns. Som kund bestämmer ni alltid arbetsvolymen varje månad och med vår enkla prismodell — samma timpris 24/7/365 utan tillägg, startavgifter eller liknande — behåller ni kontrollen över kostnaderna.

För mer information och mötesbokning:

www.onlinefactory.se

info@onlinefactory.se