De börjar bli många nu, varumärken bakom matvaror och snacks, som gör egna klädkollektioner. Nu är det ingen mindre än Olw:s tur att ge sig in i leken.
Ostbågens dag är nämligen i annalkande och då firar varumärket med en kollektion i snacksklassikerns ära.
Den får namnet "The cheezier collection" och här samsas en collegetröja och tofflor med en pyjamas och strumpor - samtliga med ostbågetryck i rött, blått och gult.
Att hylla Sveriges mest sålda snacks känns som det ultimata spåret att gå på när vi lanserar en klädkollektion, säger Karin Mohlin, varumärkeschef på Olw, i ett uttalande.
Kläderna kommer att säljas via en egen e-handel, som naturligtvis fått namnet "Cheezier store". Den tänds upp på just Ostbågens dag, alltså tisdag den 5 mars.
Vi hoppas att kollektionen blir en lika självklar del svenskarnas hem som våra snackspåsar är, säger Karin Mohlin.