Annons

Framtidens E-Handel #20: 130K följare & 20 MSEK efter 12 månader

Rasmus Johansson, sambo till influencern Matilda Djerf, berättar om deras gemensamma varumärke Djerf Avenue som på 12 månader gått från 0 till 20 MSEK utan betald marknadsföring.

Hur gick det till när Matilda byggde upp sitt following? Vad innebär det att vara Matilda´s manager, och hur är det att jobba med sin partner? Hur uppstod idén till Djerf Avenue, hur har det gått med projektet, och vilka har motgångarna varit under resan? Vad är visionen med bolaget, och hur tänker de kring investerare? Rasmus berättar slutligen olika knep för att bygga ett following från noll år 2021. Lyssna på detta lärorika och inspirerande avsnitt av podcasten Framtidens E-handel!



Värd: Björn Påhlman Spenger

Medverkande: Rasmus Johansson, Djerf Avenue

Nya avsnitt: Varje fredag kl. 06:00

Mer info: www.framtidensehandel.se