Annons

Influencer Marketing Talks | Fyra Trender på Sociala Medier 2024

Det är dags att ompröva din strategi för sociala medier och hitta nya innovativa sätt att engagera din målgrupp. I detta avsnitt hjälper vi dig på vägen genom att dela de största sociala medietrenderna vi ser för 2024 och vad som är viktigt att ha med sig in i nästa år. Vad är hett inom sociala medier just nu? Varför har varumärken inte blivit bättre på TikTok? Och vad krävs för att ligga i framkant under den hektiska perioden som komma skall?

Du kommer att lära dig:

  • Är bilder påväg tillbaka i den annars video-dominerade sociala medie världen? 
  • Konsten att använda “brand cues” för att få ditt varumärke att sticka ut från konkurrenterna.
  • Konceptet "cross-interest" och hur du via detta kan nå nya, outnyttjade målgrupper och kreativa idéer.

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Sanna Ödmark, Head of Marketing på Cure Media och Frida Ekholm, Creative Lead på Cure Media.
Producent: Cure Media