Annons

Framtidens E-Handel #17: Bygga varumärken med influencers

Josefine Abrahamsson, grundare av Hubso Group, blev i slutet av förra året Sveriges yngsta börs VD när Hubso Group tog sig till börsen. Hubso specialiserar sig på att bygga direct-to-consumer varumärken med stora influencers och har hjälpt ledande influencers som Rebecca Stella, Sanne Alexandra, Alice Stenlöf, Linn Ahlborg, och Lovisa Barkman, att starta sina egna produktvarumärken.

I veckans avsnitt av Framtidens E-handel får du höra om resan till att bli ett börsnoterat bolag, vad Josefine gör för att hålla balans i livet, och vilka som är de största utmaningarna med att jobba med influencers. Josefine berättar hur Hubso strukturerar upp sina samarbeten, vilka utmaningar de haft under bolagets resa, och hur hennes egna drivkraft har utvecklats över tid. Josefine berättar slutligen om hur man hypotetiskt skulle göra för att ta ett helt nytt D2C varumärke till marknaden, från idé till lansering, på enbart 30 dagar.



Värd: Björn Påhlman Spenger

Medverkande: Josefine Abrahamsson, Hubso Group

Nya avsnitt: Varje fredag kl. 06:00

Mer info: www.framtidensehandel.se


Prenumerera

Du missar väl inte vårt nyhetsbrev?

Tack!