Annons

Influencer Marketing Talks | Finnplåster, Gen Z och TikTok – Lyssna på Common Cloud’s succé!

I detta avsnitt är vi glada att ha Maria Ahlgren, medgrundare av Common Clouds - ett varumärke med visionen att avdramatisera acne, känt för sina finnplåster "Pimple Patches". Maria delar med sig av historien bakom den spännande resan med Common Clouds, deras effektiva strategier för att skapa en nisch i den konkurrensutsatta skönhetsbranschen, och hennes egna trendspaningar inom hudvård för hösten.

Du kommer också att få höra om Common Clouds framgång med att fånga Generation Z:s uppmärksamhet, hur de har utnyttjat TikToks unika kraft, och engagerat sig i den inflytelserika världen av nano- och mikroinfluencers.

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Maria Ahlgren, co-founder & CMO på Common Clouds, och Frida Ekholm, Creative Lead på Cure Media
Producent: Cure Media