Annons

Framtidens E-Handel #22: Från 3 till 105 miljoner på 24 månader

Xlash är direct-to-consumer varumärket som vuxit från 3 till 105 miljoner kronor i årsomsättning på 24 månader. Svante Gabrán är en av entreprenörerna bakom varumärket och gästar veckans avsnitt av podcasten Framtidens E-Handel.

Svante Gabrán, VD på snabbväxaren Xlash, berättar om sin karriär inom e-handel som startade år 2010, hur han och sitt team testade olika koncept genom åren för att hitta rätt, vilka misslyckanden de gått igenom, och hur man gör för att skala när man väl hittat en affärsidé som fungerar väl. Hur kunde de finansiera sina olika e-butiker utan riskkapital? Vart är Svante och Xlash om 10 år? Hur lyckades de växa så oerhört fort? Vad har varit mest utmanande, hur levererar Xlash värde genom sociala medier, och vilken roll har mentorer och rådgivare haft under tillväxtresan? Ta del av Svantes spännande resa i veckans avsnitt i Framtidens E-handel!



Värd: Björn Påhlman Spenger

Medverkande: Svante Gabrán, VD Beauty Generation (som äger varumärket Xlash)

Nya avsnitt: Varje fredag kl. 06:00

Mer info: www.framtidensehandel.se