Annons

Influencer Marketing Talks | Hur AI och ChatGPT förändrar konsumentbeteendet

I veckans avsnitt välkomnar vi tillbaka Chris Beer, Data Journalist på GWI, ett ledande företag för den globala marknadsföringsindustrin, som levererar insikter om hur konsumenter tänker.

I dagens avsnitt är Chris tillbaka för att diskutera det heta ämnet AI och ChatGPT, och delar med sig av de senaste insikterna från GWI’s studie på ämnet. Lyssna in för att höra vilka möjligheterna AI och ChatGPT skapar för dagens konsumenter, företag och marknadsförare samt vilka bekymmer vi har kring dessa. Hur kommer de moderna verktygen att påverka konsumentbeteendet - nu och i framtiden?

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Chris Beer, Data Journalist på GWI & Frida Ekholm, Cure Media
Producent: Cure Media