ANNONS

Hur musik stärker äkta samarbeten med kreatörer – med Epidemic Sound

I detta avsnitt gästas podden av Gracie Schram, Senior Creator Partnerships Manager på Epidemic Sound. Hon delar med sig av insikter om hur musik har blivit en avgörande komponent i video-fokuserade kampanjer på plattformar som TikTok, Reels, LinkedIn och YouTube.

Lyssna för att få veta mer om:

  • Varför musik är en nyckelfaktor för att driva engagemang och resultat i kreatörers innehåll

  • Hur varumärken kan ge kreatörer frihet samtidigt som de följer licensregler

  • Vilka musikgenrer som trendar i virala videos, så som klassisk och inspirerande musik

Ett avsnitt för dig som helt enkelt vill förstå hur ljud kan göra influencer marketing ännu starkare och mer autentisk.

Lyssna här!

 

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Sanna Ödmark, Head of Marketing på Cure Media och Gracie Schram, Senior Partnerships Manager på Epidemic Sound.
Producent: Cure Media

Upptäck spännande poddar om e-handel, retail och andra relevanta ämnen för alla som arbetar inom e-handel. Poddarna på Ehandel produceras av externa aktörer och täcker olika aspekter av e-handel. Vill du synas i listan? Kontakta oss nedan.