Annons

Influencer Marketing Talks | Hur Nestlé integrerar AI i sin dagliga marknadsföringsstrategi

Søren Mohr från Nestlé delar strategier för att smidigt integrera AI i marknadsföringen, vilket främjar innovation och driver tillväxt.

I detta avsnitt välkomnar vi Søren Mohr från Nordic Media som Digital and AI Manager på Nestlé. Han delar med sig av sina erfarenheter och insikter kring hur man smidigt integrerar AI i marknadsföringsstrategier. Ta del av den strategiska planen för implementering av AI, från att säkerställa stöd från ledningen till att främja en innovations- och anpassningsbenägen kultur i teamen. Vi utforskar praktiska tillvägagångssätt för att använda AI för att höja kreativiteten och effektiviteten inom marknadsföring, och därmed garantera att företag håller sig i framkant av den digitala utvecklingen. Upptäck hur AI kan revolutionera marknadsföringsarbetet och leda till enastående tillväxt.

För mer information, vänligen kontakta Søren Mohr: https://www.linkedin.com/in/sorenmohr/

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Isabelle Green, Cure Media & Søren Mohr, Nestlé samt Elevaide
Producent: Cure Media