Annons

Influencer Marketing Talks Influencern Maya Parnevik; Kraften i att skapa kreativt innehåll för sociala medier

Hur lyckas man som influencer skapa högkvalitativt och engagerade innehåll - som också visar resultat? I det här avsnittet välkomnar vi influencern Maya Parnevik! Med ett feed fyllt av engagerande ämnen, färgsprakande videos och visningar som sträcker sig långt över följarantalet slutar Maya inte att imponera på sina följare och influencerkollegorna.

Vi dyker in i vad som krävs av en influencer idag för att skapa innehåll som sticker ut, väcker känslor OCH uppnår slående resultat. Varför är kreativt innehåll så viktigt på sociala medier idag för att se resultat? Och hur går du tillväga för att skapa det? Sist men inte minst kommer vi att få Mayas syn på vad som är viktigt att inkludera i en brief för att maximera inspirationen .

Du kommer att få lära dig:

  • På vilka sociala plattformar millennials spenderar mest tid
  • Influencer-fördelarna med att samarbeta med en influencer marketing-byrå
  • Varför mångfald och inkludering är extra viktigt för millennials

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Maya Parnevik, influencer och Frida Ekholm, Cure Media
Producent: Cure Media